سیدجعفر حسینی
باحفظ سمت مسئول روابط عمومی
شرح وظایف:
.1 برنامه ریزی و یادداشت تاریخ و ساعات تشکیل کمیسیونها، ملاقاتها و ... و اعلام آن به ریاست واحد تابعه دانشگاهی
.2 تعیین وقت برای مراجعه کنندگان جهت ملاقات با رئیس و یا معاون واحد تابعه دانشگاهی
.3 پاسخگویی مناسب به مراجعان و تماسهای تلفنی، هم چنین یادداشت اسامی و خلاصه ای از درخواستهای آنان و گزارش به رمقام مافوق
.4 تهیه پیشنویس مکاتبات و نامه های ارجاعی از جانب ریاست پردیس یا معاون
.5 ثبت نامه های ارجاعی از جانب ریاست واحد تابعه دانشگاهی یا معاون )در دفتر مخصوص(.
.6 نگهداری و بایگانی نامه و مکاتبات طبق دستور رئیس یا معاون واحد تابعه دانشگاهی در بایگانی مخصوص.
.7 رازداری، حفظ امانت و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان و نگهداری از وسایل و ملزومات در اختیار
.8 مشارکت در تهیه و تنظیم بخشنامه ها و دستور العمل هایی لازم در زمینه شغل مورد تصدی وابلاغ به واحدهای ذی ربط و دقت لازم
.9 تهیه پیش نویس مکاتبات وگزارش های لازم ،
.10 پاسخ گویی مناسب به کلیه تماس های حضوری و غیر حضوری مراجعان در چار چوب وظایف مربوط ،
.11 انجام امورات مربوط به طرح تکریم ارباب رجوع و ارانه گزارشات لازم و الکترونیکی کردن فعالیت مذکور
.12 انجام امور تبلیغاتی و انتشاراتی مانند تهیه، تنظیم و چاپ پوستر و پلاکارد و بروشور
.13 تهیه و نصب تابلو اعلانات و آرشیو روابط عمومی و همکاری در تهیه تابلوی راهنمای مراجعان
.14 تهیه و تنظیم اخبار و گزارشها از فعالیتهای واحد تابعه دانشگاهی و ارسال آن جهت چاپ در نشریات و رسانه های گروهی با هماهنگی مسئولان
ذیربط و پردیس متبوع
.15 پاسخ به انتقادات و پیشنهادات اشخاص حقیقی و حقوقی مندرج در نشریات طبق قانون مطبوعات با هماهنگی مسئولان ذیربط و پردیس متبوع
.16 تمهید مقدمات جهت برگزاری مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی طبق دستور مسئولان ذیربط در پردیس متبوع
.17 تهیه بریده جراید محلی و کشوری حداقل بصورت هفتگی و نصب آن در تابلو اعلانات جهت استفاده مسئولان و کارکنان در واحد تابعه دانشگاهی
.18 بررسی و طبقه بندی پیامهای مردمی و ارائه گزارشهای لازم به مسئولین مافوق
.19 همکاری در انجام امور مربوط به تشریفات و پذیرایی مدعوین در مراسم مختلف
.20تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم جهت بهبود وضعیت نگهداری اسناد و مدارک واحد تابعه دانشگاهی
.21 راه اندازی بانک اطلاعات سازمان با هماهنگی سایر واحدها جهت پاسخگویی در مواقع نیاز؛
.22 تهیه و تنظیم تقویم اجرایی از فعالیت ها و وظایف محوله به منظور افزایش بهره وری
.23انجام سایر امور ارجاعی در چار چوب پست مورد تصدی در صورت لزوم